Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

wpisz poniżej interesujący Cię produkt

Pozycji: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Rodzaje przeglądów i czynności serwisowych.

1. Przegląd zerowy (fabrycznie nowy rower ) – obowiązkowy przegląd, który powinien zostać wykonany przez sprzedawcę roweru.

Rowery zakupione w KM Bike 0zł.

Rowery NIE zakupione w KM Bike 150zł-250zł.

  1. Rozpakowanie roweru z opakowania transportowego 

  2. Zamontowanie pedałów ( na smar)

  3. Ustawienie kierownicy w położeniu jazdy oraz dokładne jej dokręcenie.

  4. Ustawienie i montaż siodła oraz sztycy.

  5. Ustawienie zawieszenia jeśli istnieje taka możliwość i konieczność

  6. Dokręcenie połączeń śrubowych. 

  7. Dokręcenie śrub mechanizmu korbowego. 

  8. Sprawdzenie oświetlenia i stanu ułożenia opon. 

  9. Regulacja hamulców oraz przerzutek. 

  10. Podciągnięcie szprych oraz centrowanie kół jeżeli jest to niezbędne. 

  11. Uzupełnienie powietrza w ogumieniu. 

  12. Usunięcie z powierzchni śladów zanieczyszczeń. 

  13. Dokładnie wypełnienie metki handlowej wraz z kartą gwarancyjną.

  1. Przegląd gwarancyjny (między 30 a 60 dniem od daty zakupu, wyjątek stanowią rowery zakupione między 1 listopada a 31 stycznia - przegląd może zostać wykonany do 31 marca). 60 zł do 140 zł.

Kategoria Ebike – 140zł

Kategoria PRO – 120zł

Pozostałe – 90zł

Junior/Kids – 60zł

  1. regulacje układu napędowego

  2. dokręcenie śrub i nakrętek

  3. sprawdzenie i regulacja luzów części łożyskowanych

  4. sprawdzenie naciągu szprych

  5. kontrola mechanizmu korbowego i elementów układu napędu

  6. kontrola stanu mocowania kół

  7. kontrola stanu ogumienia

  8. sprawdzenie stanu hamulców i regulacja

  9. sprawdzenie sprawności i skuteczności działania pozostałych podzespołów roweru

  1. Przegląd podstawowy L – koszt 180 zł.

  1. oględziny roweru - wizualne sprawdzenie połączeń spawanych i powłoki lakierniczej 

  2. sprawdzenie ogumienia - uzupełnienie ciśnienia w kołach do zalecanego przez producenta opony, ułożenie opony 

  3. sprawdzenie luzów w kole przód - likwidacja luzów piasty i skontrowania stożków 

  4. sprawdzenie luzów w kole tył - likwidacja luzów piasty i skontrowania stożków 

  5. sprawdzenie luzów w mechanizmie korbowym i dokręcenie pedałów - likwidacja luzów mechanizmu korbowego 

  6. sprawdzenie luzów w kierownicy - likwidacja luzów łożyska kierownicy 

  7. sprawdzenie ustawienia przerzutki przód - ustawienie i regulacja przerzutki 

  8. sprawdzenie ustawienia przerzutki tył - regulacja przerzutki 

  9. sprawdzenie ustawienia hamulca przód i tył - ustawienie klocków i wyregulowanie hamulców 

  10. sprawdzenie oświetlenia instalacji elektrycznej

  11. sprawdzenie połączeń śrubowych 

  12. sprawdzenie zużycia napędu

  13. sprawdzenie napięcia szprych tensometrem i w razie potrzeby poprawa naciągu szprych

  14. smarowanie łańcucha oraz goleni amortyzatora

  15. Mycie roweru

  • * W PRZYPADKU KONIECZNOŚCI WYMIANY KTÓREGOŚ Z ELEMENTÓW DOLICZAMY DODATKOWY KOSZT USŁUGI ZGODNIE Z CENNIKIEM SERWISOWYM ORAZ KOSZT UŻYTYCH CZĘŚCI.

  1. Przegląd rozszerzony XL – koszt 330 zł - 420 zł + użyte części (w przypadku piast planetarnych + 50zł, rowery z wewnętrznym prowadzeniem linek , na pełnym zawieszeniu do ustalenia indywidualnie)

  1. oględziny roweru - wizualne sprawdzenie połączeń spawanych i powłoki lakierniczej 

  2. sprawdzenie ogumienia - uzupełnienie ciśnienia w kołach do zalecanego przez producenta opony, ułożenie opony 

  3. serwis piasty przód - mycie, kontrola i oględziny łożysk, wymiana smaru

  4. serwis piasty tył – mycie, kontrola i oględziny łożysk, wymiana smaru

  5. sprawdzenie luzów w mechanizmie korbowym i dokręcenie pedałów, koronek – uzupełnienie smaru, demontaż, kontrola i ponowny montaż suportu 

  6. serwis łożysk kierownicy, czyszczenie, kontrola, wymiana smaru, regulacja 

  7. sprawdzenie naciągu szprych za pomocą tensometru - dokręcenie luźnych szprych, wycentrowanie kół i w miarę możliwości wyrównanie napięcia szprych.

  8. sprawdzenie ustawienia przerzutki przód - ustawienie i regulacja przerzutki 

  9. sprawdzenie ustawienia przerzutki tył - regulacja przerzutki, serwis sprzęgła przerzutki (jeśli występuje) ewentualna wymiana linek i pancerzy

  10. prostowanie haka przerzutki w razie potrzeby

  11. wymiana napędu w razie potrzeby

  12. sprawdzenie ustawienia hamulca przód i tył - ustawienie klocków i wyregulowanie hamulców, ewentualna wymiana linek i pancerzy

  13. sprawdzenie instalacji elektrycznej (oświetlenie)

  14. sprawdzenie połączeń śrubowych

  15. pełne mycie napędu

  16. smarowanie łańcucha oraz goleni amortyzatora

Witryna stworzona na platformie